">

Удосконалений новий Ford Focus ST

Новий Ford Focus ST пропонує безкомпромісне поєднання спортивної динаміки, приємних вражень від поїздок автомагістралями та повсякденної практичності

КЕЛЬН, Німеччина, 22 лютого 2019 р. Ford представив публіці новий Focus ST — розроблений підрозділом Ford Performance, стильний, комфортний та практичний сімейний автомобіль, що водночас дає змогу відчути себе за кермом спритного «гарячого» хетчбека.

В основу нового Focus ST лягли кращі для цього класу ходові якості моделі Focus четвертого покоління в п’ятидверній версії та кузові «універсал». Нова архітектура C2 компанії Ford була суттєво вдосконалена завдяки унікальним конфігураціям підвіски, гальмівної системи та силового агрегату, тому тепер Focus ST демонструє небачену досі чутливість і маневреність — як на звичайних автошляхах, так і на гоночному треку.

Нова лінійка двигунів, порівняно з Focus ST попереднього покоління, забезпечує зростання потужності до 12%, а крутного моменту — до 17%. Бензиновий 2,3-літровий двигун EcoBoost потужністю 280 к. с. і дизельний двигун EcoBlue потужністю 190 к. с. із робочим об’ємом 2,0 л вирізняються на тлі інших агрегатів покращеним розподіленням потужності та крутного моменту в усьому діапазоні частоти обертання, гарантуючи стрімку спортивну динаміку машини.

2019_FORD_FOCUS_ST_08.jpg
2019_FORD_FOCUS_ST_17.jpg

Використаний компанією Ford на передньоприводному автомобілі, електронний диференціал підвищеного тертя (eLSD, electronic limited-slip differential) дав змогу додатково покращити поведінку транспортного засобу на поворотах, а також збільшити курсову стійкість моделі з двигуном EcoBoost. Завчасна активація виконавчих елементів, що контролюється комп’ютером, забезпечує точнішу реакцію на зміну рівня зчеплення та дії водія.

На вибір пропонуються 6-ступенева механічна коробка передач та нова 7-ступенева автоматична трансмісія зі швидким перемиканням. Крім того, Focus ST вперше отримав систему вибору режимів керування, яка дає водіям змогу адаптувати поведінку автомобіля до поточної ситуації на дорозі. Адаптивна підвіска з технологією Continuously Controlled Damping (CCD), що входить до переліку стандартного оснащення 5-дверної моделі з двигуном EcoBoost, забезпечує максимальну оптимізацію роботи незалежної задньої підвіски з короткими та довгими важелями (SLA).

«Інтелектуальні технології на кшталт eLSD і CCD перетворили наш новий Focus ST на справжніх «Джекіла та Хайда», адже одним натисканням кнопки автомобіль для неспішних подорожей можна перетворити на цілеспрямований спорткар», — заявив директор Ford Performance у Європі Лео Рукс (Leo Roeks). «Ми використали знання, накопичені під час нашої роботи, зокрема, над суперкаром Ford GT і славетним Focus RS, для створення динамічного автомобіля середніх розмірів з унікальним для свого сегмента рівнем універсальності».

Новий Focus ST буде виготовлятися з максимальним рівнем майстерності виконання та якості на виробничому комплексі в м. Саарлуї (Saarlouis), Німеччина, у який компанія Ford інвестувала 600 млн євро.

Продажі нового Focus ST на території Європи розпочнуться влітку 2019 р.

2019_FORD_FOCUS_ST_15.jpg
2019_FORD_FOCUS_ST_14.jpg
Open Chat