">

Гібридний автомобіль Explorer Plug-In Hybrid здобув 5-зірковий рейтинг Euro NCAP

КЕЛЬН, Німеччина, 2 грудня 2019 р. — Компанія Ford впровадила у своїх електрифікованих автомобілях 5-зіркову безпеку: гібрид Ford Explorer Plug-In Hybrid здобув найвищий 5-зірковий рейтинг безпеки від європейського комітету з питань проведення незалежних краш-тестів Euro NCAP.

 Explorer Plug-In Hybrid посилює безпеку водіїв, пасажирів та інших учасників дорожнього руху завдяки надміцним сталевим компонентам, виготовленим за допомогою технологічних процесів, вперше впроваджених у цій галузі і запатентованих компанією Ford, і завдяки сенсорним технологіям переднього та заднього огляду для уникнення чи пом’якшення наслідків зіткнень.*

 Семимісний позашляховик приводиться в дію бензиновим двигуном V6 EcoBoost об’ємом 3,0 літра у поєднанні з електродвигуном та генератором, які забезпечують потужність у 457 к.с., крутний момент 825 Н⋅м і запас ходу на електричній тязі 48 км у місті.**

 «До кінця наступного року буде випущено 14 нових електрифікованих автомобілів, і очікується, що до кінця 2022 року буде електрифіковано понад половину пасажирських автомобілів, що продаються у Європі, — а отже, клієнти Ford можуть бути впевнені, що ми й далі гарантуватимемо безпеку найвищого рівня незалежно від того, який силовий агрегат вони оберуть», — говорить виконавчий директор з проектування Ford of Europe Йорг Беєр (Joerg Beyer).

 Explorer Plug-In Hybrid — це перший з електрифікованих автомобілів Ford, який отримав 5-зірковий рейтинг Euro NCAP за новими, більш жорсткими протоколами, впровадженими минулого року. Ford Focus, який з наступного року отримає 48-вольтний силовий агрегат EcoBoost Hybrid на базі помірної гібридної технології, був серед перших автомобілів, які заслужили оцінку «5 зірок» за новим стандартом після його впровадження у 2018 році.

 Потужніший та розумніший

Комітет Euro NCAP нагородив Explorer Plug-In Hybrid високими оцінками за захист пасажирів — як дорослих, так і дітей.

 За допомогою 3D-вальцювання та згинання (3D Roll and Sweep) — виробничого процесу, вперше застосованого в автомобільній промисловості, — компанія Ford виготовила надміцні трубки з мартенситної сталі для стійки лобового скла та лінії даху, створивши ще міцніший каркас безпеки для пасажира.

 У процесі 3D-вальцювання та згинання сталь, загартована так, що отвори для кріплень у ній потрібно прорізати лазером, вальцюється у трубки. Після цього кожна трубка згинається у форму, що нагадує хокейну ключку, утворюючи цільну віконну стійку та трубку рейлінгу даху з міцністю на розтягування 1700 мегапаскалів — міцніше, ніж несні троси знаменитого моста «Золота Брама» у Сан-Франциско.*** 

Надміцні сталеві лонжерони, виготовлені за допомогою запатентованого процесу компанії Ford, також тягнуться уздовж лінії підлоги автомобіля, додатково захищаючи пасажирів та літій-іонну батарею на 13,1 кВт⋅год. Кожен лонжерон виготовлено з запатентованого цільного шматка вальцьованої сталі, який перед зварюванням перегинається. Завдяки цьому процесу, який дає змогу створювати внутрішні каркаси підвищеної міцності та жорсткості, Explorer Plug-In Hybrid отримав максимальні бали у краш-тестах Euro NCAP з ударом об боковий бар’єр.

 Серед стандартних сучасних технологій допомоги водію, яким автомобіль також завдячує своїм 5-зірковим рейтингом безпеки, — механізм передаварійного гальмування Pre‑Collision Assist з системою виявлення пішоходів і велосипедистів Pedestrian and Cyclist Detection, інтелектуальний обмежувач швидкості Intelligent Speed Limiter та система утримання авто у смузі руху Lane‑Keeping System.

 «Стандартна система автономного екстреного гальмування (Pre‑Collision Assist) добре показала себе у випробуваннях функціональності на низьких швидкостях, типових для руху містом, на яких часто завдаються травми шиї, і у кожному сценарії випробування вдавалося уникнути зіткнення або пом’якшити його наслідки», — повідомляється у звіті Euro NCAP.

 Крім того, система автоматичного гальмування під час руху заднім ходом Reverse Brake Assist використовує радар та ультразвукові датчики для виявлення об’єктів висотою від 28 см та шириною від 7,5 см на траєкторії руху автомобіля, і автоматично застосовує гальма для запобігання неминучому зіткненню, коли автомобіль рухається заднім ходом зі швидкістю від 1,5 км/год. до 12 км/год.

 Перш ніж передати повне керування водієві, система Reverse Brake Assist утримує контроль над автомобілем протягом 1,5 секунди, даючи водієві змогу оцінити ситуацію і лише потім продовжувати маневрування. У стандартній конфігурації також передбачено камеру заднього виду.

 Принципово новий Ford Explorer Plug-In Hybrid з надзвичайно просторим розкішним та комфортним салоном із передовими технологіями — наприклад, із вертикально орієнтованим центральним сенсорним екраном з діагоналлю 10,1 дюйма та цифровою панеллю приладів з 12,3-дюймовим дисплеєм будуть доступними у версіях спортивного Explorer ST-Line у стилі Ford Performance і розкішного Explorer Platinum.

 Завдяки електродвигуну Explorer може рухатись на електроприводі з нульовим рівнем викидів, а водії вирішують, коли і як використовувати потужність батареї, обравши режим EV Auto, EV Now, EV Later або EV Charge. Для заряджання батареї можна використовувати зарядний роз’єм, вбудований у переднє ліве крило. Крім того, батарея автоматично підзаряджається під час руху з використанням технології рекуперативного заряджання, яка дає змогу використовувати кінетичну енергію, що зазвичай втрачається під час гальмування.

 # # # 

Для отримання додаткової інформації перейдіть за посиланням: https://www.euroncap.com/

 *Функції допомоги водію є додатковими і не замінюють уважність, рішення водія та потребу в керуванні автомобілем.

 **Викиди CO2 для Ford Explorer Plug-In Hybrid становлять 66 г/км, а ефективність використання пального — від 2,9 л/100 км (за Новим європейським їздовим циклом (NEDC)).

 Заявлені рівні витрати пального/енергії, викидів CO2 і запасу ходу під час руху з використанням електропривода вимірюються згідно з технічними вимогами європейських регламентів (ЄС) 715/2007 і (ЄС) 692/2008 в останній редакції. Споживання пального та викиди CO2 вказані для моделей автомобіля, а не для конкретного автомобіля. Проведена стандартна процедура випробувань дає змогу здійснювати порівняння між різними типами машин і різними виробниками. Окрім економічності споживання пального автомобілем, роль у визначенні споживання пального/енергії, викидів CO2 й електричної потужності відіграє техніка керування, а також інші нетехнічні чинники. CO2 є головним парниковим газом, що впливає на глобальне потепління.

 Починаючи з 1 вересня 2017 року, деякі нові автомобілі проходять процедуру сертифікації за Всесвітньою узгодженою процедурою випробувань транспортних засобів малої вантажності (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure, WLTP) згідно з вимогами європейського регламенту (ЄС) 2017/1151 в останній редакції, що передбачає новий, більш реалістичний порядок визначення витрат пального та рівня викидів CO2. З 1 вересня 2018 року розпочався процес переходу з Нового європейського їздового циклу (NEDC) на процедуру WLTP. На етапі поступової відмови від використання NEDC визначатиметься співвідношення отриманих за процедурою WLTP показників споживання пального та викидів CO2 і показників за стандартом NEDC. У зв’язку зі зміною деяких елементів тестів можливі деякі відхилення від попередніх показників паливної економічності та рівня викидів, тобто показники споживання пального та рівня викидів CO2 для одного і того ж автомобіля можуть відрізнятися.

 ***http://goldengatebridge.org/research/factsGGBDesign.php#maincable

Open Chat